середа, 9 травня 2012 р.

«Своя кімната»: будні українських гомосексуальних сімей |

«Своя кімната»: будні українських гомосексуальних сімей | 

Виставка фотопортретів українських гомосексуальних сімей - мистецький протест проти гомофобії від Євгенії Бєлорусець. 

«У мене не було ніякого прикладу. Взагалі не розуміла, що відбувається. Мені здавалося, в нашому маленькому місті не було нікого, хто б відчував, як я. Я боялася навіть говорити про це! Спробувала закохатися в чоловіка, але нічого не вийшло. Потім зрозуміла: десь у нашому місті обов'язково ходить такий підліток, як я, і так само мучиться. Напевно, їй важко, вона думає, що вона хвора, неправильна. І я перестала боятися» - цей текст, з-поміж інших, є частиною фотопроекту «Своя кімната», познайомитися з яким бажаючі можуть у Центрі візуальної культури, що у кінотеатрі «Жовтень» у Києві, до 20 травня цього року.

Немає коментарів:

Дописати коментар